ZWROTY I REKLAMACJE

ZASADY ZWROTÓW I REKLAMACJI W SKLEPIE INMODO.PL

Jeśli nasze produkty w jakikolwiek sposób nie spełniły Twoich oczekiwań, masz możliwość zwrotu bez podawania przyczyny.

Dokładne zasady dotyczące zwrotów i reklamacji opisane są w Regulaminie Sklepu, akceptowanym w momencie dokonywania zamówienia. Poniżej prezentujemy je w skrócie:

Masz prawo do zwrotu bez podania przyczyny. Zwrotu możesz dokonać w terminie 14 dni od daty otrzymania zamówienia. Ponieważ nasze kolekcje produkowane są w krótkich seriach, zwroty dokonane po upływie 14 dni nie będą uznane.
Zwrotowi podlegają wyłącznie produkty, które nie noszą żadnych znamion noszenia, posiadają oryginalnie przymocowaną metkę i są nieuszkodzone.
Aby dokonać zwrotu, wystarczy, poinformować nas o tym drogą elektroniczną pisząc na adres sklep@inmodo.pl. Możesz krótko opisać przyczynę zwrotu – pomoże nam to w przyszłości lepiej dopasować produkty do Twoich potrzeb!
Po wysłaniu informacji elektronicznej, odeślij produkt na adres INMODO Wysockiego 9, 99-300 Kutno. Zrób to nie później niż 14 dni od poinformowania nas o chęci dokonania zwrotu. Koszty przesyłki zwrotnej są po Twojej stronie.
Zwrot środków na konto otrzymasz po tym, jak otrzymamy przesyłkę i sprawdzimy, czy spełnia warunki zwrotu wskazane w pkt 2. Otrzymasz zwrot całości wartości zamówienia do 14 dni roboczych.